2012.05.26.
20:15

Írta: Pétrus

Szar blog.hu

Miért nem írok? Mert mikor már 12. ik hosszabb bejegyzésem írom az új Thermomixeremről, vagy a Bordeauxi Bor Kurzus ról, vagy a kaviár készítés/tisztitásról, s kifagy a blog.hu. Meguntam, Egyszerűen bizar az egész, sosem vázlatoltam. Beléptem, s ami jött azt írtam. Ezért is bosszant ez az egész annyira.
Hamarosan saját oldalamon kezdek blogolni, Londoni biztonságos Webtárhelyről, s megosztom veletek az új Séfem receptjeit, s van pár René Redzepi Receptem is, ami fent volt Tavaly Ősszel az étlapon a híres Noma-ban.

Csak legyenek végre vége a vizsgáknak.

Szólj hozzá!

Címkék: blog.hu recept bizar később fail végeitt

A bejegyzés trackback címe:

https://gastronblog.blog.hu/api/trackback/id/tr934548001

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása