2012.05.04.
14:54

Írta: Pétrus

Készülök a vizsgákra

lal_1336136531.jpg_1052x701

Az elmúlt 2 napon csak a tanulásé, és a munkáé volt.
Unalmasak a hétköznapok, szinte semmi olyan nem lépi meg az ingerküszöbömet amiről irhatnék.

Mai nap sikerült 15 percet késnem, pedig az elmúl 2 évben mindig első voltam a munkahelyen (eddig).
Felmértem a desszert pályán az alapanyagokat, gyümölcsöket, s leadtam a rendelést, amíg a többiek megérkeztek. Ez általában így ment, de hagyom a múltat, s beszélek a jelenről.

Ma végre lekerült a legutálatosabb desszert (számomra) a Gaszto menüből, s felkerült a tavalyi kedvencem, az Epres Tiramisu :P Miért utáltam az ezelőti desszertet? Mert minden hozzávalóval szalatgálni kellet, a frisseség miatt mindent a legutolsó percben kellet felpakolni. Most boldog vagyok, szépen megszerveztem mindent. :D

Jelenleg egyedül viszem a Desszert pályát, s nyomasztó. Az elmúlt egy évben a séff leadott a szinvonalból, amit én folyton megszólok a maximalista hülye fejemmel. Ez nem tetszik nekik, s um. szarnak rá, hogy mit csinálok egésznap. A séf azt se tudja elkészültem e az  Amuse Bouche-okkal, vagy a Desszerttel. Leszarja.
Így kérem nem lehet dolgozni, ez nem séf, ez egy nem tudom mi.. Szakmánknak a legalja.
Nem elég a vizsga által termelt ideg, de még ők is keltik bennem a feszültséget.

Nem kívánok senkinek se rosszat, de ha szarik a vendég véleményére, s folyton csak neki lehet igaza, akkor be kell zárni az éttermet. A vendégek érdekében. (Ja, és a fizetésemen is meglátszik. Amióta ki nyitottam a szám, azóta 200 Euróval kevesebb a fizetésem.)

Quelle Bordel......................Fucking Organisation SHIT!

Szólj hozzá!

Címkék: vizsga munkahely

A bejegyzés trackback címe:

https://gastronblog.blog.hu/api/trackback/id/tr674488452

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása