2012.05.06.
23:01

Írta: Pétrus

Pihenés. Elfáradtam. Egy kis Szórakozás

Végre megkaptam a 2 nap szabadnapomat. Elég kemény hét volt, jövőhét még keményebb, mindenki szabadságon lesz, csak 3 an visszük majd a konyhát. Király, alig várom miket fognak majd sutymorogni megint rólam. Mire jó ez, nem értem. Na mind1..

Ma szervíz alatt borzalmasan fájt a fejem, majdnem össze estem. 3000mg Aspirine megoldotta a problémám. Persze munka után 5 órakkor, ki is ütött. 2 órát aludtam, majd felkeltem.

Ma ete úgy döntöttem, hogy kedvenc (olcsó) Francia fehér borom szürcsölgetve bekapcsolom a Playstation-t, és játszok kedvenc játékkommal.

A Bor: Sauternes 2010, ami egyébként AOC on múlt évben aranyérmes lett. Az ára 14 euró, 4000ft.
Az biztos helyet fog kapni majd az éttermemben :D

Ami miatt írok az a játék amivel játszom. Uncharted 3.
Egyszerűen eszméletlen. Annyira, de annyira kidolgozott játék, s olyan hangulata van, amivel bármelyik korosztály,s nemm eljátszik. Izgalmas kaland, Szemet elkápráztató helyek,remek történet aminek még a könyvét is megvásárroltam, s elolvastam. Melette, Harc,fegyver,robbanás,tűz,szerelem,barátság,ellenség,vita, s speciel legjobb az egészben, a párbeszédes humor. Ehez , hogy értse az ember, legalább közép szintű angol nyelvtudás nem árt.Elég egy nagyon apró humorérzék, s 5 percig csak 1 szóváltáson fog nevetni az ember.
S mind ezt 3D támogatással. a játék 50euró. Viszont, csak playstation 3 ra van, aminek kissé örülök. :D :D

Mai estém ezzel tellik, Fankadeli, Fehér bor, Játék. Holnapi napom viszont kemény szabadnap ellenére is.
Futás, konditerem, és 11 óra tanulás van betervezve.
Azt mondják a szakácsok könnyen felszedik a felesleget. Én amióta egészséges élet módot folytatok, mármint figyelek a köretek, hal/hús arányra, folyton telten érzem magam, még is folyamatosan fogyom. jelenleg 76,3kg.
Mikor kikerültem 2,7 éve 91kg boltam.

Jelenleg jól érzem magam, a napi stressz elenére is, már csak egy valami hiányzik az életemből.

Szólj hozzá!

Címkék: edzés bor vizsga playstation szabadnap

A bejegyzés trackback címe:

https://gastronblog.blog.hu/api/trackback/id/tr354492395

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása