2012.05.01.
03:37

Írta: Pétrus

Tudatosan Előre.

Sziasztok.
Első blog bejegyzésem, ezért mesélek kicsit magamról.
A keresztnevem István, 20 éves, Szakácsnak tanulok.
3 éve tanulom a szakács szakmát Franciaországban,heti 60 óra szakmai gyakorlat mellett.
Mikor jelentkeztem a szakács szakra, őszintén nem is tudtam mit akarok még igazán.
A választásomban Édesapám hatott rám a legjobban. Mindig is csodáltam, mennyire szeretett dolgozni a vendéglátásban, s mai napig mennyire szeret főzni,vagy bogrács mellet tölteni az idejét. Régen neki is meglettek volna a lehetőségei, hogy "nagy ember"  legyen a vendéglátásban, de elrontotta. Most viszont rajtam a sor.
Igazából ezért van bennem, ez a bizonyítási vágy, szeretném megmutatni édesapámnak is mit tudott volna elérni.
Azóta tudom mit akarok, minden cselekedetem céltudatos.
Mit szeretnék elérni?
Hát őszintén, saját étterem, s 2 Michelin Csillag.
Addig viszont még van mit tenni. :D
Vizsgáim 3 hét múlva kezdődnek,kissé ideges is vagyok emiatt.Francia nyelven kell vizsgáznom minden tantárgyból. Kemény lesz :I

Utána természetesen nem akarok megállni.
Szeretnék bejutni vagy,
Joel Robuchon vagy Gordon Ramsay éttermébe.
Szakmailag elég erősen alapozott vagyok.
Amit lehetett mindent átvettem tudásilag, a mostani séfemtől.
Ezért is érzem úgy, már nem tudnának nekem sima éttermek újat mutatni.
Jelenleg egy, 3 csillagos Kastély Szállóban dolgozok, immár 2,5 éve, az iskola mellett.

Erről szól az életem, nem tudom elképzelni, hogy én valami mást csináljak az életben.
A Gasztronómia behálózott.

 

Szólj hozzá!

Címkék: rólam

A bejegyzés trackback címe:

https://gastronblog.blog.hu/api/trackback/id/tr144481587

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása